czwartek, 31 grudnia 2015

Hej

By nowy rok zacząć się mógł, musi skończyć się stary.. A stary przyniósł wiele i dobrych i złych chwil, jak to już w  życiu bywa.. Największą radość dały mi narodziny drugiego dziecka. I znów, po siedmiu latach życie nabrało tych samych barw, noce i dnie skróciły się niemiłosiernie.. To moje małe szczęście  sprawiło, że wycofałam się trochę z życia rękodzielnika.. Nie znaczy to, że nic nie tworzyłam. Powstało wiele nowego!! Szukałam nowych rozwiązań, by tworzyć lepsze i nowe.. by powrócić z czymś świeżym.

Ta torebka jest ostatnią w tym roku. Skończyłam ją kilka godzin temu dla mojej siostry!! Uwielbia koty i chabrowy kolor!! Połączyłam bawełnę, folię, sztuczną skórkę i wyszła taka torebka.



Kociaki są zafoliowne, dzięki temu nie ubrudzą się i  nie zmokną.. 



Niech jej się dobrze nosi w Nowym Roku!!


I  Wam niech Nowy Rok przyniesie wiele, wiele szczęścia, miłości i zdrowia!!
A wszystkim rękodzielnikom  wielu inspiracji i czasu na tworzenie :)

Do siego roku!! Pozdrawiam 
Kasia




3 komentarze:

Dziękuję :)