piątek, 27 kwietnia 2012

Wiosna w pełni :)

Za oknem z każdym dniem coraz bardziej zielono i kwieciście:))
U mnie także, za sprawą szydełkowych kwiatków- tu w roli pierścionków:)


Dwa z nich doczekały się kolczyków :)



Sezon jarmarkowy w pełni:)) doba staje się za krótka, dodatkowo z racji kolejnego przeziębienia
mojej latorośli... nie mam czasu na blogowanie :(  
 mam i dobrą wiadomość- oczywiście dla siebie, ale i dla wszystkich Pań znad morza-
tak na 90% (bo nigdy do końca nie można być pewnym) całe lato spędzę nad morzem 
z moim małym stoiskiem...
powinnam mieć dużo, dużo biżuterii, więc wiele pracy przede mną...
mam jednak wielką wiarę w to, że się uda:))

Pozdrawiam Was i życzę udanego weekendu :)))
Kasia

8 komentarzy:

  1. A gdzie będziesz nad morzem?? Może udałoby się nam spotkać?? Zapraszam serdecznie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, takie kolorowe, w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana - wiara czyni cuda :)
    Ja wierzę,że ten sezon będzie udany,że pogoda będzie nam sprzyjać
    a nasze wyroby będą się cieszyć powodzeniem
    i właśnie tego Tobie życzę

    Śliczne kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kolorowo i wiosennie! Powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu Twój blog jest dla mnie inspiracją, bardzo lubię tu zaglądć:)
    trzymam za Ciebie kciuki, jeśli będę nad morzem to będę Cię wypatrywać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudne :DDDD
    Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)