czwartek, 4 kwietnia 2013

Torebeczka z szydełkowym przodem

 Kiedy wczoraj wzięłam się za szydełkowanie, zupełnie nie wiedziałam co chcę zrobić.
Po prostu robiłam, prułam, robiłam, prułam..bez schematów, bez  efektu końcowego...
tak żeby odreagować..
 Aż w końcu zajarzyłam, że jeśli tu spruję a tu dorobię to wyjedzie mi przód do torebki!!!
 Miała być w całości szydełkowana, ale
nie chciało mi się liczyć oczek- w końcu robiłam bez schematu... 
Znalazłam inne rozwiązanie- szydełkowy przód połączyłam z materiałem i oto efekt końcowy:)
W sumie to jestem zadowolona z tego mojego lenistwa ;) 



Pozdrawiam Was serdecznie!!!
Kasia

13 komentarzy:

  1. Prześwietna, te kolory:) Genialnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna torebeczka!!! Ależ miałaś oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna i niepowtarzalna ta torebka.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna! Zdolne rączki ją zrobiły. Naprawdę podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła genialnie :D jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, jakbyś ukradła ją jakiejś syrenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna !!!!! Te kolory ....hmmmm od niechcenia też tak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i kolorowa, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancka i taka już wiosenna wyszła ta torebusia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała !

    Pozdrawiam i liczę na odwiedziny :)

    http://wesoleszydelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta torebka :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)