poniedziałek, 20 maja 2013

Tęczowa bransoletka

Zamarzyła mi się tęczowa bransoletka. Skoro mamy lato za oknem, nic innego nie mogłam zrobić jak  tylko kolorowe kwiatuszki.. Bransoletka jeszcze cieplutka, dopiero co skończyłam:)



Pomyślałam także o kolczykach, bo bardzo lubię je nosić, choć jak wiecie nie lubię ich robić..
Te poniżej fajnie się nosi i fajnie się je robiło, bo robienie kwiatuszków to frajda!!
Są dość długie, ale mam ochotę zaszaleć i zrobić całkiem długaśne, tak z wszystkich kolorów tęczy!!!


To jednak chwilę, bo spędzając pracowicie weekend na ogródku działkowym nabawiłam się niesamowitego bólu w placach... Jeszcze chodzę, ale jak stanę na nierównym chodniku to...uff!!

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

5 komentarzy:

  1. śliczna tęczowa bransoletka i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietne! Takie wiosenne:) Kolczyki muszą genialnie wyglądać na uszach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato??? U mnie jesien raczej! A bransoletka obledna,przecudowna,taka ,ze od samego patrzenia za sloncem mi bardziej teskno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ta tęczowa bransoletka. Cudne są kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka sliczna bransoletka! :)
    kolczyki tez urocze:):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)