poniedziałek, 20 stycznia 2014

Wisior sutaszowy 1

Tak, to mój pierwszy wisior. Słowo się rzekło- uczę się haftu sutaszowego. Niby takie banalne szycie kilku sznureczków, ale.. ile trzeba czasu aby były równe??!! Długa droga przede mną.... Póki mam cierpliwość, zapał i chęć do szycia to będę to robić. I tak jestem z siebie zadowolona. Wisior fajnie się prezentuje, szczególnie na szyi.  Zapewne szybko pojawią się kolejne sutaszowe biżutki. Czekam tylko na nowe okulary i do dzieła!!





Zima dała mi się dziś we znaki. Lodowaty, silny wiatr był przeraźliwy i odnosiłam wrażenie, że dociera do szpiku kości!!! A Wy macie zimę??

Cieplutko Was pozdrawiam
Kaśka

5 komentarzy:

  1. Pierwszy? Jest piękny i baardzo udany, gratuluję, mój pierwszy był straszny ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, elegancki! Szyj, bo świetnie Ci wychodzi. Ale cóż się dziwić, skoro posiadasz tyle talentów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, kontrastowo dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kolorystyka i wykonanie;-) Uważaj bo sutasz uzależnia i nie będziesz mogła przestać robić takie biżutki;-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)