środa, 4 stycznia 2017

Organizery

Z Nowym Rokiem nowym krokiem - chciałoby się rzec, ale na nic nowego się nie zapowiada :) 
Chociaż w sumie rok jest długi... więc może i coś nowego zacznę robić?
Ostatnio szyję. Głównie organizery, torby  i mufki do wózków i tym chciałam się z Wami podzielić.
Dziś kilka organizerów.



                                     



Możliwości jest wiele, bo kolorowych wzorów jest ogrom!!  A i w głowie nowych projektów coraz więcej. I tylko jak zawsze na wszystko czasu brak ;)
I tego czasu, nowych pomysłów, a przede wszystkim zdrowia i miłości życzę Wam w tym 2017 roku!
Pozdrawiam 
Kasia

3 komentarze:

  1. Oranizery są extra! Super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne Torby, widać że stawiasz przede wszystkim na kolor :) Ja też lubię jak coś się dzieje, jak wyróżniam się i mam wyjątkowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty ślicznie szyjesz... ja mam do tego dwie lewe ręce więc zawsze podziwiam i zazdroszczę że możesz sobie uszyć takie piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)