poniedziałek, 14 lutego 2011

Coś optymistycznego :)

Wybaczcie mi, moi drodzy, to całe zamieszanie ze zmianą adresu. Ten pierwszy nie był przemyślany.Za to ten drugi, aktualny, jest polski, łatwo wpada w ucho i łatwiej go zapamiętać. A o to przecież chodzi!!!
Mogę Wam obiecać, że tego już nie zmienię. 

I w ramach przeprosin mam do pokazania korale, które wydają mi się bardzo optymistyczne.
A pomysł przyszedł mi do głowy oglądając Klub Przyjaciół Myszki Miki - ulubioną bajkę mojej córki - Daisy robiła tam szalik w takich właśnie kolorach :)

Druga wersja chyba podoba mi się bardziej.




Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie. I dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa i wiadomości, które dostałam od Was na nk!! Cieszę się, że to co robię podoba się Wam!! To motywuje do pracy i nowych pomysłów!!! 
Pozdrawiam cieplutko
Kaśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)