środa, 16 lutego 2011

Naszyjniki


Kolejna porcja biżuterii spod moich rączek to dwa naszyjniki i korale. 


Naszyjnik szydełkowy świetnie prezentuje się na szyi - niestety brakuje mi modelki, by zrobić fajne zdjęcia.



Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wstawić, więc wstawiłam dwa!A co! Każde ukazuje coś innego ;)





Ten naszyjniczek na "rurce", jak to nazywam, ma ciekawy koralik w ciapki, który w dodatku mieni się czy połyskuje odcieniami różu i zieleni..
Buszując po necie znalazłam prace artystki panorama lesage, która wykonuje rewelacyjne prace na szydełku. I nawet podobne naszyjniki do tego poniżej z ogromną jednak różnicą - sama wykonuje wisiory z masy fimo. Jej prace są rewelacyjne!! 


A to już korale w kolorze morskim. Muszę przyznać, że zrobienie zdjęcia tym koralom nie było łatwe, zajęło mi więcej czasu i wymagało ode mnie więcej cierpliwości niż przy pierwszym naszyjniku, który przecież się błyszczy..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)