środa, 2 marca 2011

Kolczyki

Ostatnio zawładnął mnie jakiś nieład... zaczynam masę różnych rzeczy, których nie kończę... przekłada się to na moje myśli i pomysły, które pozostają nieskończone w mojej głowie... trzy książki... i szydełkowe robótki.. tych jest cała masa: sweterki, serwetki, jajeczka, koraliki... przy komputerze też siadałam, ale zupełnie nie wiedziałam co napisać, co pokazać..  
To chyba zbyt długa zima mnie rozleniwia.. Za oknem cudnie świeci słońce, ale kiedy wychodzę na dwór czuję mróz i widzę śnieg.. Jak długo tak będzie?! W tym roku bardziej niż zwykle nie mogę doczekać się wiosny!!

Dziś się trochę ogarnęłam, więc  pokażę kilka par kolczyków:

Dość duże koła:


Kolczyki szydełkowe z koralikami:


I trochę mniejsze. Zdecydowałam się na niebieski kolor kordonka, ponieważ zielone koraliki maja niebieski odcień, czego zdjęcie nie pokazuje :(
 Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1 komentarz:

  1. Czarne koła są po prostu niesamowite! Rewelacyjny pomysł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)