piątek, 11 stycznia 2013

Zatorebkowałam się

Tak, i to dosłownie!!! Tak mi się fajnie szyje filcowe torebki wg wykroju i wytycznych do tej z poprzedniego wpisu, że powstały kolejne, oczywiście ciutkę inne :))

Grafitowa z kwiatkami z różowego ekozamszu, guziczków oraz z wypustkami po bokach



grafitowa z turkusowym kwiatem i wypustkami

grafitowa z różem i niebieskim

oraz jasnoszara z czarnymi dodatkami. 
Tą ostatnią podrzuciłam wczoraj do sztabu WOŚP na licytację. 
Mam nadzieję, że kobietki chętnie wydadzą na nią kasę ;) 

Każda z nich jest zapinana na suwak, posiada  w środku czarną, pikowaną podszewkę, jedną kieszonkę zapinaną na suwak, dwie mniejsze bez zapięcia a także jedną przegródkę na błyszczyk bądź długopis.
Na razie zostawiam ten model:) Trzeba szyć kolejne modele. Sezon letni zbliża się wielkimi krokami!!

Jak zauważyłyście, zgłosiłam swojego bloga do konkursu na Blog Roku 2012... 
cóż...wiem, że szanse mam marne, ale... widzę w tym korzyści, nie tylko blogowe :)
Mam nadzieję, że jeśli nie ja (hihi) to wygra jakiś blog, który znam i chętnie tam zaglądam:))

Blog Roku 2012

Dziś mijają 2 lata od mojego pierwszego wpisu:))) 
Szykuję już niespodziankę dla Was... tylko nie wyrobiłam się na  dziś z czasem ;)

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

7 komentarzy:

  1. A GDYBYM TAK CHCIAŁA pierwszą, albo druga ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest najfajniejsza ! Ekstra ! :)
    Pozdrawiam :) i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebusie prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam u Ciebie dużo ciekawych rzeczy, więc zostaję. Torby bardzo ładne.Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko cudne torby!! Musiałam przegapić chyba zmiany na górze, bo wydają mi się nowiuteńkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)