wtorek, 12 sierpnia 2014

Szydełkowa tuniczka

Skończyłam tuniczkę dla córki, o której wspominałam w poprzednim poście. Włóczka to akryl z bambusem- nie pamiętam nazwy, ale jest niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku!! Do niej pasuje bolerko, które jest już z nami 3 lata!! Chyba rośnie razem z Julią!!!




Aktualnie dziergam serwetę na stół. Dawno, oj dawno nic fajnego nie zrobiłam dla siebie i domu. Teraz mam czas, by chociaż trochę nadrobić..bo po serwecie chyba wezmę się za sweter. Niby jeszcze lato,ale już niedługo wieczorem może się przydać coś cieplejszego na ramionach. A coś nowego to jest nawet wskazane!!

Pozdrawiam Was serdecznie
Kaśka

4 komentarze:

  1. Fajna tuniczka a modelka jak ładnie pozuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się prezentuje ubranko i modelka

    OdpowiedzUsuń
  3. prenses çok şık görünüyor çok sevimli elinize sağlık sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie prowadzony blog, ładne zdjęcia i ciekawe pomysły :). Zapraszam do jego bezpłatnej promocji na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)