poniedziałek, 13 lutego 2012

WYNIKI!!!

Ja już wiem, komu 13 przyniosła szczęście!!! Ale zanim ogłoszę, kto jest tą osobą, chcę Wam podziękować  za zabawę!! Cieszę się, że znalazło się tylu chętnych na korale!!! A ja dzięki temu poznałam nowe blogi!!! Och, jacy jesteście zdolni!!!
Muszę jednak napisać, że to ciężka praca-ból pleców  i odcisk  na palcu, od trzymania nożyczek... mimo, to przez ten cały czas nie opuszczało mnie napięcie, bo ciekawiło mnie strasznie kogo wylosuje moja Jula:) No to patrzcie:


w mieszanie włożyła całe serce!!! ;)

oto zwycięski los:)

A jest nim:



Gratuluję serdecznie!!!! Proszę Cię o adres na kat-dab@o2.pl

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę szczęśliwej 13!!!!
Kaśka:)

23 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni ... i troszkę zazdroszczę :-) Dziękuję za zabawę!!! Kasiu, Twój komentarz u mnie zapisał się (nawet 2 razy), tylko komentarze już się nie mieszczą na jednej stronie ... trzeba nacisnąć zakładkę "ładowanie" i otwierają się wszystkie komentarze :-))) Życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęściary!!!
    Korale są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni :) zazdraszam oj zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę zwyciężczyni tego pięknego naszyjnika :P Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje. Śliczności dostanie zwyciężczyni...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwyciezczyni i za zabawe dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do gratulacji i pozdrawiam Ciebie Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięscy i pocieszam się faktem, że podobno Ci co nie mają szczęścia w grach losowych, mają szczęście w miłości;), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. Zapraszam także do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Tobie Kasiu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i szczerze gratuluję!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje filcowe cukierasy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wygranej a Tobie dziękuje za zabawę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    Muszę się pożalić, że nie wyświetlają mi się Twoje aktualizacje :/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. HURRRAAAA!!! Dzięki za szczęśliwą (dla mnie ) rękę i za zabawę - za chilę wysyłam adres

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę, a wygranej gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu nie ja :( Gratuluję zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie ja:( Gratuluję szczęściarce:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)