piątek, 10 lutego 2012

Kwiatowo:)

Z tęsknoty za wiosną, za kolorami i z potrzeby też;) powstało trochę kwiatów- broszek z filcu. Oto kilka, którym udało mi się zrobić foteczkę;)


Jak większość z Was mam dość mrozów, zimy i brudnego krajobrazu zimy za oknem!!! W mieście nigdy zima nie jest nawet ładna- jest ohydna!!! Co innego na wsi, na polach, na plażach.. i mogę sobie tylko powzdychać, bo i tak jesteśmy z Julą "uziemione" w domu... I dlatego, patrząc na to zdjęcie, zrodził mi się w głowie pewien pomysł...kolorowy pomysł!! Mam nadzieję, że dam radę go wcielić w życie:)

Pozdrawiam cieplutko i słonecznie!! A wszystkich niezapisanych zapraszam na moje candy- jeszcze chwilka jest by się zapisać o TU

17 komentarzy:

  1. Ja również mam dość zimy,zwłaszcza w takim wydaniu.Nawet zdjęć fajnych zimowych nie można zrobić.
    Widok tych ślicznych kolorowych kwiatów zdecydowanie poprawił mi nastrój.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiaty super wyglądałyby na czarnym płaszczu lub torebce, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne a jak pachnie wiosną i właśnie słonko za oknem się pojawiło.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepięknie!!! Wiosna już niedługo, nie ma co narzekać, mróz i śnieg też są potrzebne:) Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, wiosenne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiosennie... chyba już wszystkie za nią tęsknimy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że u Ciebie już wiosna zawitała :) Kwiaty są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, wiosenne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. harika görünüyorlar tebrikler.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, widzę że i u Ciebie powoli wiosennie:) Piękne kwiaty!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kwiaty!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wiosenne kwaituszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczka mi latają na prawo i lewo i mogę powiedzieć tylko jedno: WSZYSTKIE mi się podobają!!!!!! A im więcej tym lepiej, bo przynajmniej naocznie weselej :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomarzłyśmy trochę tej zimy, Kasiu, prawda? Pora na takie kolorki, jak te na tych kwiatach, cudne są:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kwiaty a na naszyjniku wyglądają obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)